Autor Wątek: Kaper: zaproszenie do gry  (Przeczytany 322 razy)

Helwetyk

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Kaper: zaproszenie do gry
« dnia: Grudzień 17, 2020, 01:50:32 »
Czcigodny Franklin Garamond, namiestnik Palatynatu Leocji, informuje:

Cytuj

Wprowadzenie fabularne: Znów jest XVII wiek, a morza i oceany pełne są szukających sławy i bogactw kaprów. Wokół Wyspy Leocja rozgrywają się najbardziej zaciekłe bitwy i walki o wpływy. Kaprowie z całego mikroświata ściągają, by zdobyć legendarne leockie bogactwa, ale na ich drodze stoją dziesiątki innych okrętów z załogami gotowymi walczyć na śmierć i życie, by to do nich należało wszystko, co czeka w palatyńskim skarbcu.


To chyba pierwsza gra korzystająca ze Stempla. Nie jest to nic nadzwyczajnego i wow, mechanika jest skrajnie prosta, ale jest i mam nadzieję, że przyda wszystkim odrobinę rozrywki :)
Zasady są proste, więc nie będę szczególnie objaśniać o co chodzi, ale w razie pytań proszę się nie krępować.
Zastrzegam, że to próbny przebieg, więc mogą objawić się błędy, a które proszę zgłaszać :)

Jeśli zabawa się przyjmie, to będziemy rozmyślać czy powinna być cyklicznie "resetowana" (np. co 2 miesiące) z nagrodami dla liderów rankingu, a może powinna trwać w nieskończoność. Zobaczymy co z tego wyniknie.

Mechanika gry
— Każdego dnia można stoczyć określoną liczbę walk (6).
— Walki odbywają się na losowo wybrany parametr.
— Wynik walki oparty jest na rzucie kością 1k8 powiększonym o wartość parametru gracza.
— W przypadku remisu — strona atakująca jest uznana za zwycięzcę.
— W wyniku wygranej atakującego — następuje transfer 25% punktów rangi od przegranego do wygranego.
— W wyniku przegranej atakującego — następuje transfer 10% punktów rangi od przegranego do wygranego.
— Zaokrąglenia ułamków wyliczanych punktów dokonywane są zawsze do dołu.
— Po stoczeniu 10 walk z wykorzystaniem danego parametru — dany parametr zwiększa się o 1.

Parametry
Wyróżnia się następujące parametry:
— Siła ognia — bez stosownej siły ognia niewiele można zdziałać na pełnym morzu
— Załoga — zaufani i wyszkoleni ludzie, którzy są nie do przecenienia, gdy w grę wchodzi abordaż
— Kapitan — czasem sytuacja wymaga kogoś, kto ma wystarczająco dużo charyzmy i rozumu, by sytuację rozwiązać siłą argumentów, a nie argumentem siły
— Okręt — szybki i wytrzymały okręt to must-have każdego kapra, a okuty stalą taran to wisienka na torcie
(—) Helwetyk Romański, Namiestnik Palatynatu Leocji

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
magiaslonca world-of-cats msn vickyland lobo-team